Hyundai i Hyundai Motorstudio ogłaszają kampanię „Explore the Possibilities (Odkrywaj możliwości)”

  • W kampanii social media „Explore the Possibilities (Odkrywaj możliwości)”, Hyundai zaprasza Klientów do Hyundai Motorstudio na całym świecie
  • Kampania ma na celu dostarczenie Klientom niezapomnianych wrażeń związanych z marką Hyundai

Hyundai i Hyundai Motorstudio ogłosiły kampanię w social mediach pod nazwą „Explore the Possibilities (Odkrywaj możliwości)”, aby dostarczyć Klientom na całym świecie wyjątkowych doświadczeń związanych z marką Hyundai.

Hyundai Motorstudio to miejsca, w którym Klienci mogą w niezwykły, interaktywny sposób doświadczać produktów, technologii oraz przyszłości marki Hyundai. W Hyundai Motorstudio organizowane są również wydarzenia oraz wystawy, dzięki czemu stały się one swoistymi ośrodkami kultury. Pierwsze Hyundai Motorstudio powstało w 2014 roku w Seulu w Korei, i od tego czasu Hyundai Motorstudio na całym świecie odwiedziło już 3,6 miliona osób.

Od 19 grudnia 2018 roku do 20 stycznia 2019 roku w ramach kampanii „Explore the Possibilities (Odkrywaj możliwości)” internauci mogą wziąć udział w konkursie, którego zwycięzcy zostaną zaproszeni do Hyundai Motorstudio w Seulu, Pekinie i Moskwie. Zasady konkursu są bardzo proste. W pierwszym kroku należy obejrzeć przygotowany na potrzeby kampanii film, który porusza kwestię tego, jak ważne jest odkrywanie wciąż na nowo swoich umiejętności. Następnie użytkownik powinien na swoim koncie na Instagramie opublikować post z hashtagiem #Explorethepossibilities lub #HyundaiMotorstudio, w którym pokaże, w jaki sposób odkrywa na co dzień swoje zdolności i talent. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni po 28 stycznia 2019 roku. Pełen regulamin oraz zasady konkursu dostępne są na stronie: http://www.hyundaimotorstudio.co.kr/en